H.

H.
@Hayatizmm
Ölüyoruz, demek ki yaşanılacak..
Bu güneş henüz size ulaşmasa da siz zaten gülümsüyorsunuz, bakışınız güneş ışınlarında eridi.."
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadınlar başarısızlığı affetmez..
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
- Neden hep siyahlar içindesiniz? - Hayatımdaki yası gösteriyor. Mutsuzum.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Alıntı
Özellikle de çocuklara karşı güzel ve umut vaad eden cümleler kurulmalı ki, kirli düşünce ve duygulardan uzak durabilsinler.."
Sayfa 107·Kitabı okudu
Alıntı
Günümüzde boş konuşmadığımız bir an bile kalmadı desek yalan söylemiş olmayız herhalde.."
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı