Halüsinasyon...
Sanıyorum 13 yaşındaydım ve eski bir arkadaşımla dershane çıkışı geziyorken gözüme çarpmıştı raflarda. Kendi paramla alıp okuduğum ve bitirdiğim ilk kitaptır Halüsinasyon. Eve gittiğimde biraz da çocuk olmanın duygularıyla ve heyecanıyla birkaç günde bitirmiştim. Bugünler de ne kadar iyi bir kitap ya da değil bilmiyorum ama ilk incelememin bu kitaba olmasını istedim.