Arkadaşlar bu kitabı elinize almayın aldırtmayın.Bu kitabı bitirirken bir oh çektim kendime.Bu kadar olmaz da denilen her şeyin tam o kadarı oldu.Kitapta hiç mi sağduyulu bir karakter olmaz be arkadaş.Bu kadar nefret edeceğim karakter bolluğu başka bir kitap okumamıştım.Emily Brönteninde kitaptaki Heathcliff olacağına kanaat getirdim.