Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüye öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden daha rahat döşeklerer , daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.
Ben sevginin olmadığı yerde bulunmak istemiyorum. Karşımdaki insan bana, "Ben seni çok seviyorum," deyip benim üzüleceğim ya da kırılacağım bir şeye hala devam ediyorsa burada sevgiden söz edemeyiz. Ben burada sevği görmüyorum.