İyi ki okumuşum dediğim bir kitaptı. Yazarın anlatış tarzı, karakterleri olsun mükemmel ötesiydi. Kah gururlandım, kah üzüldüm, hak eşekli kütüphaneci gibi bende acı çektim. Romanın içindekiler günümüzü yansıttığı için biraz da kahroldum. Herkesin açıp okuması gerektiğini düşünüyorum. Çok eski olmayan geçmişi okumayı sevdiğimi fark ettim. Derslerde öğretilen basma kalıp cümlelerin arkasında öyle basit anlatılıp geçilecek olaylar olmadığının bilincine vardım. Eşekli kütüphaneci olmanın öyle kolay olmadığını Mustafa amcanın canını dişine takarak didindigini okurken hem tüylerim diken diken oldu. Hemde boyle insanların var olduğunu bilmek beni de gururlandırdı. Sanki köylere eseklerle bende kitap taşıyorum öyle muhteşem bir anlatiş. Iyi ki okumuşum. Bu sene okuduğum en iyi kitaplardan biri. Önermekten vazgeçmeyeceğim. Lütfen okuyunnn.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ama biz onlara gâvur diyoruz, onlar bize Müslüman!"
"Doğru, doğru, dosdoğru söylüyorsun."
"Oysa hepimiz bir Allah'ın kuluyuz."
Seni yaratan Allah
Beni yaratmadı mı?
.
Ona kitap vereceğim
Rahatına kaçırmak için
Bir öğrenegörsün aşkı
Ağacı o vakit seyredin
Ama ağaç kitap okursa, yani bozkırda ahlat ağacı kitap okursa, bu dürzüler onları dibinden keser....
En yukarda, her zaman karanlıkçılar vardır. Onlar halkın uyanmasından korkar. Uyanırsa, yönetemeyiz sanırlar. Doğrudur; yönetemezler. Çünkü halk uyanırsa, kendi kendini yönetir.