Nastenka, çünkü kasvete, kara bir kasvete gömüldüğüm o kadar çok an var ki! Çünkü böyle anlarda neredeyse ciddi olarak yaşamaya asla başlayamayacağımı düşünüyorum. Çünkü sık sık hayatla bağlantımın koptuğunu, gerçek ve sahici olanı kavrayışımın yok olduğunu düşünüyorum.