İnceleme yazmadan önce sitedeki üç beş incelemeyi okudum. Herkes inanılmaz tahliller, durum tespitleri vs. yapmış. Ben ise kitabın içine asla giremedim. Eski sözcükler okumamı zorlaştırdı ve aklımdaki tek odak kitabı bitirebilmekti. Okumak için okuduğum bir kitap oldu. Kitapla alakalı değil benim okumamla alakalı idi demek ki dedim incelemeleri görünce.
Peyami Safa dan okuduğum ilk kitap, belki yazarın diline alışık olmadığım için zor bir okuma oldu.
Okuyacak olanlar umarım benden daha çok keyif alır. İyi okumalar...