Doppler bir çırpıda okuduğum bir kitap oldu. Mizahı, ince esprileri, insanlardan kaçışı, bir ormanda minik bir geyik yavrusu 'Bongo' ile hiçbir şey yapmamayı planlayıp hayata geçirdiği maceraları... Yazarın dili çok akıcı ve bence sevimliydi de. Alt metin yeterince güçlü ve her cümle doldurulabilir nitelikteydi. Bazı cümleleri okuduktan sonra durdum düşündüm. Bence bu kitabı eline alan çoğu okur bir çadır ve bir sırt çantası ile ormana gidip hayatına orda devam etmek isteyecek :) Benim rüya ülkem Norveç'de geçmesi de beni daha da okumaya itti sanırım. İki adet devam kitabı bulunuyor fakat onları okumayı düşünmüyorum. Herkes olumsuz bir incelemede bulunmuş devam kitaplarında. Doppler aklımda güzel ve okuması rahat bir kitap olarak kalsın isterim.
Kısacası tavsiyemdir okuyun efenim.