Okur

"Düşmanım yok. O . . . Bir dosttu. Nefret eden biri­nin ... Beni öldürerek . . . Yaşamına bin türlü bela getirme­sinden iyidir."
Sayfa 132·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilgisizliğinin belirtisi Adaletsizlik ve trajediye olan İnancının derinliğidir. Tırtılın dünyanın sonu dediğine usta kelebek der.
Sayfa 130·Kitabı okudu
İşte sana yeryüzündeki görevinin tamamlanıp tamamlanmadığını anlamak için bir test: Eğer yaşıyorsan, tamamlanmamış demektir.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Mümkün değil benim işim böyle olmaz :-)
Yaşamının her olayı ve bütün insanları sen onları oraya çektiğin için oradadırlar. Onlarla ne yapacağın Sana kalmış bir şeydir.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Dünya senin alıştırma defterindir, sayfalarına hesaplarını yaptığın. Oraya istersen gerçeği ifade edebildiğin halde gerçek değildir. Oraya saçmalıklar ya da yalanlar yazmakta, veya sayfalarını yırtmakta öz gürsün.
Sayfa 91·Kitabı okudu