Konuşma ilginç bir noktaya gelince dikkat kesildim ve bu konuyu sorularımla açmayı planladım.Çünkü Şeyh, önemli şeyler söylüyordu. Aramızda
şöyle bir konuşma geçti:
-İsrail'in yıkılacağından bahsettiniz!
Şeyh Ahmet Yasin:
- Evet, aynen tekrarlıyorum; İsrail yıkılıp yok olacak. İsrail, yaklaşık 50 yıldır kurulmuş ve kurulduğu günden buyana zulüm üstüne zulüm işleyen bir terör devletidir. İnsanlık tarihi bize zulümle abad olanın ahirinin berbat olacağını ve tarihin çöplüğünde yitip gideceğini öğretmiştir. İsrail,
böylesi bir akıbetten muaf olmayacak, zalim bir güç olduğundan yıkılıp gidecek.
Ahmet Mansur:
Tamam da varlığını devam ettirecek güce sa-
hipse ve bu gücünü de muhafaza ediyorsa yine de
yıkılıp gidecek mi?
Şeyh Ahmet Yasin:
- Şu dünyada güç, hiçbir insan için ilelebet devam
edecek bir şey değildir. İnsan, doğar, büyür ve çocukluk, gençlik, delikanlılık, orta yaşlılık, yaşlılık ve elden ayaktan düşme yaşı yani bunama çağı derken ölüp bu dünyadan ahiretine gider. Devletler de tipki insan gibidir. Doğarlar, gelişirler, zirveye çıkarlar, sonra da yıkılıp giderler.
92 SEYH AHME
Ahmet Mansur:
-Bahsettiğiniz teoriye göre İsrail, hangi aşamada.
dır?
Şeyh Ahmet Yasin:
- Israil, yok olma aşamasındadır. Allah'ın izniyle
gelecek asrin ilk çeyreğinde; 2027 yılında yıkılıp
yok olacak.
Ahmet Mansur:
- Neden 2027? Nedir 2027'nin hikmeti?
Şeyh Ahmet Yasin:
Biz Kur'an'a iman etmiş bir topluluğuz. Kur'an
her kırk yılda bir, neslin değişip dönüşeceğinden bahseder. İsrail'in kuruluşunun ilk kırk yılında
biz felaket çağımızı yaşadık. Terör, tedhiş, korku,ihanet ve daha birçok sebepten dolayı Filistinhalkı, yerinden yurdundan edildi. Felaket çağını yaşadı. İkinci kırk yıl bizim için intifada yani diriliş çağımız oldu. Düşmanımızla açık yüreklilikle
karşı karşıya geldik, onlara meydan