İnsanlar, ahirette hesaba çekileceklerini bildikleri halde yeryüzünde Allah'ın şeriatından
başka bir şeriatla hükmettiklerinde öbür dünyada, hükmettikleri ve hükmüne tabi oldukları beşerî sisteme uygun cezalandırılacaklarını mı,
yoksa hükmetmedikleri gibi hükmüne de başvurmadıkları ilahi şeriata uygun hesaba çekileceklerini mi zannediyorlar?