Ayşe Gül Şentürk

Ayşe Gül Şentürk
@HeNnaL
İnsanlar tuhaftır! Fena bir şey yapmakta olduklarını hissedecek olurlarsa mutlaka en önce vicdanlarını susturacak bir sebep bulurlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yolunun üstündeki dağı aşmak zorundaki yolcu gibi, yılmamalı insan. Elbette o dağ olmasaydı, yol çok daha rahat ve kısa olurdu; ama madem dağ var, o zaman onu aşmak gerek!
İntihar zayıflıktan başka bir şey sayılmaz. Zira ölmek ıstırap dolu bir hayata göğüs germekten elbette daha kolaydır.
İnsanlar bugüne katlanmak yerine, hayal güçlerini seferber ederek geçmişin kötülüklerini çağrıştıracak hatıralarla meşgul olmasalar, daha az acı çekerlerdi.
İnsanın artık bakacak bir şeyi yoksa, bütün bunlara bakmaktan iğreniyorsa o zaman mumu neden söndürmesin?