Simyacı uzun süre kitaplığımda olan ama bir türlü okuyamadığım kitaplarımdandı. Değer verdiğim biri hediye etmişti o yüzden benim için anlamı çok büyük. Kitap hakkında söylemek istediklerim bence abartıldığı kadar var. Herkesin okumasını kesinlikle tavsiye ederim. Sizi düşündüren, kendi kendinizi sorgulayabileceğiniz, hayata olaylara daha farklı bi bakış açısıyla bakmanızı sağlayabilir. Benim için bazı kitaplar vakti geldiğinde okunmalı fark edilmeden ve benim için iyi ki daha önce okumamışım tam simyacıyı okumam gereken zamanda okumuşum. Bir kitaptan bir çok şey çıkarttım. Benim için kesinlikle favori kitaplarımdan biri. “Her şey bir ve tek şeydir. Ve bir şey istediğin zaman, bütün evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar.”