Benim sözünü ettiğim dostlukta, ruhlar birbirine öylesine evrensel bir şekilde karışır ve kaynaşır ki, bunları birbirine bitiştiren sınırlar ortadan kalkar ve bir daha görünmez. Eğer onu niçin sevdiğimi söyletmek için beni zorlarsanız, buna ancak şu yanıtı vererek açıklayabilirim: Çünkü o olduğu için, çünkü ben olduğum için.