Heidi

“Benim sanırım bazen hiç kimsem yok.”
Reklam
Çok üşürdük, hep üşürdük, üşümekti bütün yaşadığımız Üşürdü ellerimiz, aşkımız, sonsuz uzun sakallarımız…
“Kendine dost olan bilin ki herkese de dosttur.
Yalnızlık, bütün mükemmel beyinlerin kaderidir."
"Boşaltılmış bir evin duvarı gibidir bazı insanlar; öyle dik, öyle mahzun, öyle yalnız."
Reklam