noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
@Heimweh·
·
sabitlendi
hayatın püf noktası her şeyi değil, neyi yaşamak istediğimizi belirlemekte. çok, mutlaka az'a yenilecektir. ruhuma dokunan az'lar, hislerime ulaşamayan çok'lardan daha yücedir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*“Kiminle, nerede, nasıl beraber olursan ol, özün hep yalnız kalacak.”*
"İstemeden varım ve istemeden öleceğim. Olduğum şey ve olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum."
Bir tebessümden daha kırılgan hiçbir şey yoktur ve içinde, za­man zaman, kalpten ara ara geçen acı, özlem, yitirilmiş ve asla unutulmamış vatan...