noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
“İnsan yeni bilgiler edindiğinde duygu durumu değişir. Duygu durumu değiştiğinde, yüreği de değişir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
what are you waiting for?
'Nazar, ben neyi bekliyorum sürekli?' diye sordu Aydım yine. 'niye hep çok önemli bir şey varmış gibi geliyor bana, sonradan hiçbir şey olmuyor?.... neden kalbim ağrımaya başlıyor?'
 ... ruh yoksunu uzmanlar, yürek yoksunu hazcılar; bu hiçler, daha önce hiç ulaşılmamış bir uygarlık düzeyine ulaştıklarını zannederler