Eğer herkesin olması gereken şeylerin sahibi olan sizler anlayabilseniz, kendiniz koruyabilirdiniz. Eğer sebepleri sonuçlardan ayırabilseydiniz, Paine gibi, Marx gibi, Jefferson gibi, Lenin gibi kişilerin sebeb değil sonuç olduğunu bilebilseniz, belki kurtulabiliridiniz. Ama bunu bilemezsiniz. Çünkü sahip olma, sizleri ebediyen ''BEN'' çerçevesinde dondurmuş, ''BİZ'' ile olan bağlantınızı ilelebet kesmiştir.