Kitap yazarın Gandhi hakkında incelemelerinden oluşuyor. İnce bir kitap olmasına rağmen kısa sürede bitiremedim akıcı bir kitap değil yinede mutlaka okunmalı.. Bir bütün olarak baktığımda kitabı beğendim. İlerde bu tarz bir şey yazmak için ufkumu açtı.
Meryem istemeyerek de olsa baktı.
"Bunu ögren, kafana iyice sok kızım” dedi Nana.
Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir. Her zaman.
Bunu hiç unutma, Meryem.”