Kitabı okurken zevk aldım, sürükleyeci bir kitaptı bu nedenle kısa sürede bitirdim.. Bana biraz Seranad kitabını anımsattı ikiside gerçek hayattaki bilmediğim bazı tarihi konuları ve mekanları kurguyla müthiş bir şekilde harmanlamış, tabiki iki kitap çok başkalar. Ama ikisini okurkende internette sürekli araştırma yapma gereği duydum. Kitaba tekrar dönelim katilin kim olduğunu anlamama rağmen sonu şaşırtıcıydı. Belkide yazar bilerek katili ele verip sonda başka bir noktadan şaşırtıyor okuyucuyu. Kısaca kitabı sevdim.
Daha önce yazarın kitaplarından okumadığım için yazarı merak ettim aynı zamanda kitabın ismi çekici geldi ve okumaya başladım fakat baya zorlandım. Kitaba sonuna kadar şans verdim ama biraz zaman kaybı gibi hissettim. Daha sonra kitabın yorumlarına baktım olumsuz bir eleştiri bulamadım herkes çok beğenmiş belkide sıkıntı bendeydi :)