00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
" Bir kadın neden ihanet eder biliyormusun? Ya vazgeçmiştir yada çok sevdiğindendir"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmaman büyük aptallık" " Eğer bi seni düşürüyorsa hemen sonrasında bana uzattığı eli tutmamdır asıl aptallık "
"Eğer yaşarsan ve bana olan aşkın ihanetimden büyük gelirse bul beni sipahi demişti ve ben bu gece onu bulmuştum
" Eğer yaşarsan ve bana olan aşkın ihanetimden büyük gelirse bul beni sipahi"
"Ben, bana yasaklı olan bir kadına dokunamadığım her an ödüyorum döktüğüm kanların günahını. O yüzden bana gidişinden bahsetme çünkü asıl o zaman bu ülkeyi kana boğarım!"