00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
"Sedef " " saçlarını bir daha kesme bu kısa halini hiç sevmedim" Oysaki saçlarımı kesmemin sebebi bile oydu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"BİLİYOR MUSUN YAĞMUR BENİ HİÇ SEVMEDİ " " SENCE BEN YAĞMURU SEVERSEM O DA BENİ SEVERMİ" BAŞINI İKİ YANA SALLADI " SEVMEZ"
"NAZ" KENDİ İÇİNDE ONU BİTİRMİŞTİ. "BANA BÖYLE SESLENME" "NERİMAB DE NALAN YADA NAZMİYE DE AMA NAZ DEME "
"Onu hala seviyorsun " "onu sevmeyi sevmiyorum"
"Duydunuz " tekrar aramızdaki resmiyete döndü" siz bayım sevilecek türden değilsiniz"