00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
"Sen taptığım ama aynı zamanda nefret ettiğim birisin!" "Sen babasının bile nefret ettiği birisin!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tükeniyorduk, biz birbirimizi tüketiyorduk
İlk kar tanesi toprağa düştüğünde demiştim, ilk kar tanesi toprağa düştüğünde. Yaşamıyordu artık begonyalar, değil mi? Atmıyordu artık kalbim ona. Peki, sözünü tuttu mu? İlk kar tanesi toprağa düşmeden geldi mi bana? Hâlâ yaşıyor muyum yoksa ben de bir kar tanesine dönüşüp toprağa mı karıştım? Söyleyin, bilsin onu çok beklediğimi
Ölsemde affetmem dedi öldüde affetmedi
Aşkın ben seni ölsemde affetmem