00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
"Bakıpta hem kendini hem bizi öldürme "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tek dayanağım sendin balkan kızı
Ben sadece sana geç kaldım
" Bidi" diye fısıldadım " bidi moe se "
Üzülmek değil mesele asıl mesele hiç olamayacağını bilmek