00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
" Te sakam " diye bağırdı balkan kızı anlamadıgım için " ne " dedim "Te sakam..." "Küfretmiyorsun değilmi?" " bilmem: yüksek çıkan sesimle " o zmn bende Te sakam" diye bağırdım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı ruhlar hep bir arada kalır . Bir nokta da ayrılsalar bile
Ama diğerleri için ölmem gerekiyor değilmi?
Henüz hiç yaşamışken ölmeyi düşünme
Gözden çıkardığı bendim. Görevi benim hayatımdan daha değerliydi