00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
İnadım tuttu bir kere bundan sorna ne yapsan geri adım atmam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk kez birileri karşılık beklemeden yanımda olmuştu. Daha ne isterim ki...
"Hem aşk diyorsunuz da aşk dozunda iyi. Yeterki onursuz olmasın. Onursuz insanın aşkı da oyunuz olmaz. Kime gül verdiğine dikkat etmeli insan"
Ben yurtta çocukluğumu geçirirken yanımda bir ailem yoktu. Ben soğukkanlı bir katil tarafından damgalanırken beni koruyan bir ailem yoktu. Ben tecavüze uğramak üzereyken benim sesimi duyan bir ailem yoktu. Ben altı yıl hapis yatarken benim için üzülen bir ailem yoktu. Ben sokaklarda aç susuz, donarken beni ilgisiyle ısıtan bir ailem yoktu. Benim ailem yoktu, hiç olmayan bir şeyin özlemini çekmiyorum.
Evet seni anlıyorum ama bir o kadar da anlamıyodum