00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Yaşamak zulüm olmuşken tüm dualarım ölüm için
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Keşke..." "Keşke gözlerimi kapatsam ve bir daha hiç açamasam"
Kurtuldum biliyorum ama bir parçam hala geçmişin tutsağı.
Biliyorum benim için gelecek ruhumdaki açtıgı enkazın izlerini görmek için gelecek
Ben hiç yaşamadım, bayım kimseler beni yaşatmak için uğraşmadı ve siz şimdi diğerlerini yaşatmak için beni öldürüyorsunuz.