00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Birden fazla derdim var. Peki hepsinin bir dermanı var mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben hep yaralasar oldum. Yankı yaralar sedef sarar çünkü ben yaralasarım.
O yüzden yankı yaralar sedef sarardı. Evet, haklıydı. Bu kız gerçekten yaralasardı.
Başka bir hayatta tanışalım ama bu sefer kanatmayalım birbirimizi olur mu?
Ben iyiyim ama sen hiçbir zmn iyi değilmişsin