00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Aştıgımızı sandığımız duvarların altında ezilip duruyoruz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni özgürlüğün için sattıgına inandım "dedim bu kez "Ama biliyordun "dedi " özgürlüğüm sendin artık, sendin sadece sendin"
O gün ağlamamıştım ve bu babamı gülümsetmişti.
Birinin kurtuluşu ellerindeyse kendinden bile vazgeçmem gerekir. Ben sizin için geleceğiniz için kendimden vazgeçiyorum
Ben evine uzak doğmuş bir çocuk oldugumu çok erken anladım. Eve uzak doğmak demek, bütün bir ömrünü ev arayarak geçirmeye mahkum olmak demektir. Yani ev duygusuna sahip ama ev bilgisine sahip değilsin anlıyorsun değil mi?"~sevgili katilim