Helinn

Helinn
@Helliiinn
İncelik... sensin bütün zamanların açık yarası.
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur, herkes ateşini buradan götürüyor.
Reklam
İnsanlık öldü mü? dedim. Yok, dedi, ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?
Niye böylesine insanlar insanlığı unutular?
Bir ney idim ben ve ney ülkesindeyim Meydim amma sarhoş elinde değildim!
Gerçi görünüşte var sayılsam da ben Çalgıcı sensin ve bir ney gibiyim ben.