Sıcaklarla başım dertte. Beynim jöle kıvamına geldi, bulunduğum kabın şeklini alıyorum. Hareket etmem gerektiğinde bir yerden bir yere gitmiyorum da âdeta akıyorum. İnanır mısın, şimdi dönsen... Sarılsak mesela... Yapış yapış oluruz diye hiç istemiyorum. Sıcağa dayanıyorum da nem beni öldürüyor Osman, hiç bilmiyorum.
Tanrım! Sevinçler, mutluluklar bir insanın hayatını nasıl da güzelleştiriyor! Bir kalp nasıl da sevinçten coşabiliyor! Sanki yüreğinde ne var ne yoksa bir başkasının yüreğine akıtmak istiyorsun...