"İçmizde şeytan yok...İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var."
"Herkes ne diyecek... Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı mânâsız bir hale sokmaktan başka ne yaptı? Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam mânâsıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştu."
“Tam da yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni ölü bilsinler ...”