1şiirkitap

1şiirkitap
@Hemhalolanlar
Bu noktada akla şöyle bir soru geliyor: Onu 'düşlerimin öznesi' 'kurucusu ve görücüsü' saydığıma göre; bir de benim gözlerimi kullandığını düşündüğüme göre, düş görürken, aslında gören o; ben, değil miyim ?
Sayfa 107·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hamza'ya göre sağcısı solcusu, dindarı, laiki, hepsi aynı bokun soyuydu. Birinin küfürü hak etmesi için isminin başında siyasetçi sıfatı olması kâfiydi. Vatanı satmak için hepsi yarış halindeydi. Tek mesele, alıcının kim olacağıydı. Rusya, Amerika, Arabistan, Avrupa... Türkiye'yi ucuza kapatmak için sıraya girmişti...
"İçmizde şeytan yok...İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var." "Herkes ne diyecek... Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten, hayatımı mânâsız bir hale sokmaktan başka ne yaptı? Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam mânâsıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştu." “Tam da yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni ölü bilsinler ...”
"Kendinde her şeyi yapabilecek kuvveti görmek, sonra yapılacak hiçbir şey bulamamak... Tükenmek bilmez bir sabırla bir meçhulü beklemek..."