Insanlar sizin suskunluğunuz üzerine daha iyi olasınız diye gitmezler. Onlarınki kimsenin işine yaramayacak kötü bir meraktır. O merak kendilerinin daha iyi durumda olduklarını görüp rahatladıklarında nihayete erer.
Yokluğun birilerinin varlığına tesir etmesi gerekir. Etmiyorsa, kimse için önemli olmamışsın, kimsenin hayatında boşluğu hissedilecek bir yer dolduramamışsın demektir bu. Uçsuz bucaksız bir yalnızlığın orta yerinde yaşamışsın demektir.