Hepokurbiri

Hepokurbiri
@Hepokurbiri
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızım evet herkes yalnızdır yalnızız.
Sayfa 392·Kitabı okudu
Büyük kalabalıkların ortasında insan denilen sosyal mahluk kendi iç dünyasının mahusu halinde şifasız bir yalnızlığa mahkum.
Sayfa 392·Kitabı okudu
İnsan meçhulün kahramanıdır.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Bazen göremez ya da görmek istemez insan?
“Kes” dedi.Onunla münakaşayı ve alakayı kes. Faydası yok ne söylersen kendi kendisi olmaktan kurtulamayacak onu yine arayacak ona mektup yazacak ve onun tiksindirici çirkinliğini görmekten aciz kalacak.
Sayfa 234·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı