📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Çünkü adam, ölümün acısını dudaklarında yaşadı yaşayalı,
Yaşamın tadına vardığını hissediyor içinde..."
"...Ölüm anında bütün bir yaşamı yaşayanlar için
Acı, neşe oluyor; mutluluk ise acı..."
Zweig'in tarihsel olay ve gelişmeleri yorumlayış ve anlatış biçimine hayran olmamak elde değil... Öyle bir anlatımı var ki sanki söz konusu keşfi ben yapacakmışım gibi heyecanla okuyorum.