Erhan

Erhan
@Hevi8
"Kişiyi ayakta tutan tek bir şey vardır, o da sevgidir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşk yok olduğunda ruh derin bir kedere düşer.Sevilen kişi,seven için tüm evreni doldurmuş,sanki Tanrı olmuştur.Tanrı o güzelliği yaratmamış olsaydı,belki aşkı kıskanırdı.