Kitabın ilk bölümü gerçekten çok güzel .oldukça akıcı ve yalın bir biçimde yazilmiş.insan okurken sayfaları nasıl geçtiğini anlamıyor.Ancak sonlara yakına geldiğimizde kitapta anlatılan hikaye sona eriyor ve kitabın son yüz sayfası parça parça alintilar gibi.Tam anlamıyla bir konu yok ve haliyle insan sıkılıyor okurken sonda.Ben şahsen başta anlatilan hikayeyi kitabın sonuna kadar devam etmesini isterdim .O zaman tam anlamıyla oldukça güzel olucakti .Ama genel olarak tavsiye edilir mi ?evet edilir.Cunku her insan kendinden birseyler bulabilecegi bir kitap.