" .. Bir şeyler yapıyorum ,yürüyorum ,konuşuyorum ,yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam ,bir boşluk duygusu içinde .Sanki içimde derin bir hiçlik var ."
"...nesini söyleyeyim ,nesini anlatayım ,nereden başlayayım ,nerede bitireyim bilmem ; böyle dile söze gelmez şeyleri insan kulağıyla değil ,yüreğiyle duyabilir ancak ."
" İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur .Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir .Çok zeki birini ele al ,hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün ."