Bir kadın erkekten dayak yediğinde, tecavüz edildiğinde, öldürüldüğün nutuk atanlar, yazarların kadınlar hakkında söyledikleri kötü sözlere "Bazen hak ediyorlar." diye yorumlar atıyorlar, durum çizelgesinde onaylayan ifadeler koyuyorlar.
Çok sahte! Kimi kandırıyorsunuz kendinizi mi, toplumu mu?