HD

Ayrılıkların da sonu var Bir gün çıkıp geleceksin... İçimde bir ümit var Yeniden seveceksin... ~İlhan İrem
Müzik
Reklam
Hem inanan hem de kuşku duyandım. Çünkü pek çok kez parmağımla kendi yaramı deştim,size daha fazla inanmak ve sizi daha fazla tanımak için...
Bazen insan hiç tanımadığı bir kalbi özlüyor Belki de hiç kimseye denk gelmeyişlerim Senin yüzündedir?
Yutuyor gecenin sessizliği yalnızlığımı, Yıldızlar firar ediyor dudaklarımdan Haykırırcasına... İçime çekiyorum tüm dumanı Üflüyorum acılarımı ciğerimden, Fakat kurtulamıyorum bu yükten Dalıyorum uzaklara... Sonra dolunay kucaklıyor beni Tüm yaralarımı sararmışcasına... ~Miina
"Ruhlarımız her neyden yapılmışsa, onunki ve benimki aynı."