📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halbuki, birisi ona “Yaşadığın sürece bu hep böyle olacak, sonuna kadar hep aynı şey,” demiş olsaydı, o da kendine gelirdi. “Olamaz,” derdi, “Muhakkak farklı şeyler olagelmeli, öyle bir şey ki, insan, ‘Artık sonuna gelsem bile beklemeye değmiş,’ diyebilmeli.”
Mutluluğun ne olduğunu bir kere tatmışsam, kederin,elemin ne önemi kalır ? Bir ağacın önünden geçen insan, nasıl olur da mutluluğa kaptırmaz kendini ? Bir insanla konuşurken onu sevmenin mutluluğunu duymamak elde midir ? Ah ben söylemesini beceremiyorum. Yoksa adım başı rastladıklarımızın, yolunu şaşırmış insanların bile hayran olunacak ne güzellikleri var... Bir çocuğa, güneşin doğuşuna, yeşeren otlara, sizi sevenlere çevirin gözlerinizi...
Her şeyi birden anlamak mümkün mü ? Sonuca ulaşmak için başlangıçta zaten her şeye akıl erdirememiş olmak gerek. Çabucak anlamak peşinde olursak, zaten çok şeyi gereği gibi anlayamamış olacağız. Bunu size, çok şey anlamış ve...anlamamış olanlara söylüyorum.