Benim Adım Hiçkimse

Benim Adım Hiçkimse
@Hickimsen
Çünkü kitap okurken gerçekten yaşadığımı hissediyorum...
''...yerini vaktinde terk etmeyi bilmek gerçek olgunluktur, sadece acizler kalmakta ısrar eder...''
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalan zeka işidir.Cesaret ise dürüstlük, eğer zekan yetmiyorsa yalan söylemeye cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.
Yarın
Yarınlar hep güzel olacak denir. Oysa bugünler, dünün yarınları değil midir?
"Çarpık ve kör ceza mevzuatı, nereden dönerse dönsün masumu vuruyor!" 1832 basımı önsözünden.
Edebiyat