📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derin bir sessizlik içerisindeyim. Distopik görünen ama irdeleyince kendi içinde ütopik olmaya çalışan bir sistem. Sisteme karşı çıkan ve sistemin kölelerinin üzerine yazılmış akıcı bir kitap. İnsanların yanlış yapma, mutsuz olma gibi birçok hak ve duygularının ellerinden alınması ne acıdır. Bazen mutsuz olmak gerekir ki mutluluğun asıl kıymetini bilelim öğretisinin zıttına neden mutsuz olalım ki, sahte mutluluk yapabilme şansımız varken? Düşüncelerinin çatışmaları da ele alınmıştır. Kim hissedebildiği bir mutsuzluk varken sonsuz yapay bir mutluluğu tercih eder merak ediyorum...
Bir sevda kardeşlikten öte midir? İnsan sevdiği için kıyar mı kardeşlerinin canına? Verir mi düşmanının eline. Bana göre yiğitlik bu değildi Dewreş, sevda hiç değildi.