eda yiğit

eda yiğit
@Hikayebaz
Ben,hikaye anlatıcısıyım içimdeki insanların.Hepsi bensem hiçbiri de ben değilim.Belki dinleyen de sen değilsindir .Kim bilebilir. *şifasız bir keder* *kaşarlanmış kayıtsızlık*

eda yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2023 4. kitabı
Nermin Yıldırım
8.2/10 · 5,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgi kusurları gömmek,sevgisizlik onları görmekti.
Bu böyleydi.Kimisi anlattıkça anlatıyor,kimisi sustukça susuyordu.Biri dışından eskiyor,biri içinden çürüyordu.
Her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalık hem de büyük bir hastalık.