Peyami safa ; betimleme ve duyguyu hissettirme de klasik türk edebiyatının başarılı yazarlarından biri olduğunu düşünüyorum. Bu romanında da hep bahsettiği o arada kalmışlığın çığlığı var. Her ne kadar tereddütleri yazmayı sevsede fikirlerini yazmakta tereddütsüz olması hoşuma gidiyor.