Harika betimlemelerin olduğu, kitabın içinde geziyormuşsunuz hissi veren anlatımıyla kendinizi Paris sokaklarında hissedeceksiniz. Yalnızca dış görünüşümüzün, giyinme şeklimizin ve duruşumuzun varoluş biçimimizi ne kadar yansıttığını gösteren bir kitaptı. Okumanızı öneririm :)