Yine bir ama evlisin durumları ama farklı duygular karakterlerle içe işledi kitap.Kontesin duyduğu sevgiye rağmen değerlerinden ödün vermeyip ta icten sevmesi ,Felix in de hayatına devam etmesi gerekiyordu bir şekilde ki öyle yapması... Sonunda ise birine beddua edeceksek aşık ol dememin yeterli olduğunu gördüm .Kontesin hayatını düzenini hiç bir şekilde değiştirmeyi bozmayı dusunmeyip her şeye rağmen Felix in sadakatle onu sevmeye devam etmesini , hayatında bir başkasının olmamasını içinden gecirmesini insanî açıdan tabii bulmama rağmen Felix açısından acımasız buldum.Ya ne yapacaktı kontes?? Keşke sonu böyle olmasaydı ama eğer kontes ölmeseydi bu kadar derinden sevmiş olamazdı arabelle den bir farkı olmazdı bu kadar geçmezdi belki kitap Tavsiye ederim okumanızı.