Bir kişinin yaşamında dengesizlik varsa, yani kişi yaşamın tümüne değil, belirli bir yönüne odaklanmış, okul başarısı, meslek başarısı, iş başarısı gibi bir saplantı geliştirmiş ve orada saplanıp kalmışsa, sonunda o kişinin yaşamında “keşke”ler çok olur.
Yaşamın bir bütün olduğunun bilinci canlı tutulmuşsa, o yaşam yolculuğunda “iyi ki”ler çok olur.