İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne yazacağım bilmiyorum çok ama çok güzel bir kitap oldu okuduktan sonra öylece duvara baktım ve okurken bende nora’yla baya bir düşündüm ve bir çok yerde hak verdim noranın bütün hayatları yaşaması ve en sonunda kendi hayatına dönmesi beni çok etkiledi çünkü yaşaması gereken hayat oydu ve pişmanlıklar olacaktır hayatta ama önemli olan hayatı devam etmek eminim nora artık mutlu olacaktır hayatında çünkü artık ne yapacağına biliyor evet şartlar hâlâ aynı ama o değiştirebilir…uzun lafın kısası bu kitap bu yılda en iyi kitap oldu benim için
“Hayat çok garip,” dedi Nora. “ Her şeyi bir arada yaşamamız. Dümdüz bir çizgide. Ama resmin tamamı bu değil. Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızda da oluşuyor. Ve yaşadığımız her an … bir çeşit dönemeçtir.”